DARMOWA WYSYŁKA I ZWROT DLA ZAREJESTROWANYCH

FAQ

Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie online?

Nie, możliwe jest złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. Możesz tego dokonać dzięki opcji szybki zakup, korzystając ze sklepu jako Gość.

Czy istnieje możliwość uszycia sukienki na wymiar?

Niestety nie szyjemy zamówień indywidualnych. Przy zakupach w butikach stacjonarnych istnieje możliwość dokonania przeróbek krawieckich za dodatkową opłatą.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-16:00 pod numerem tel. 61 226 97 55.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT za swoje zamówienie lub zakupy w butiku stacjonarnym?

Faktura VAT jest jedną z form realizacji zamówienia. Wystarczy, że w koszyku podczas składania zamówienia uzupełnisz wymagane dane – w polu “VAT” wpiszesz NIP oraz w polu “Firma” pełną nazwę firmy, która ma zostać ujęta na fakturze. Gotowy dokument po realizacji zamówienia pojawi się na podanym przez Ciebie mailu. W przypadku zakupu w butikach stacjonarnych faktura jest wystawiona od razu przy zakupie. Ważne aby poinformować o tym sprzedawcę przed dokonaniem zakupu.

Jak wygląda proces składania zamówienia?

Spośród dostępnych produktów należy wybrać ten, który najbardziej odpowiada temu czego szukasz, wybrać odpowiedni rozmiar a następnie:
– dodać go do koszyka klikając opcję “dodaj do koszyka”
– uzupełnić dane osobowe, adres do wysyłki i opcjonalnie dane do faktury vat 
– wybrać odpowiedni sposób dostawy i płatności
– sprawdzić w podsumowaniu czy wszystko się zgadza (dostawa, forma płatności, adres) – jeśli tak – kliknij “Złóż zamówienie”. 

Statusy zamówienia klient zarejestrowany może na bieżąco śledzić w koncie klienta, w zakładce “Historia zamówień”. 

O etapach realizacji zamówienia, informujemy drogą mailową na podany w zamówieniu adres.

Jak długo będę czekać na moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 2-7 dni roboczych. 
W przypadku wyboru przez Klienta jednego ze sposobów płatności elektronicznych – od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy oraz przesłaniu Klientowi przez Sklep informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji. 
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia przesłania Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia
Zamówienia składane po godzinie 12:00 – są przekazywane do realizacji na dzień następny

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

– Za pośrednictwem serwisu PayU,
– Za pośrednictwem serwisu PayPo,
– Za pośrednictwem serwisu PayPal,
– Za pośrednictwem serwisu imoje,
– Za pobraniem,
– Przelewem tradycyjnym

Jaki jest numer konta bankowego Niumi?

ul. Wierzbowa 31
62-081 Wysogotowo
39 1050 1520 1000 0090 8011 0373

Ile wynoszą koszty przesyłki przy realizacji zamówienia?

– Darmowa dostawa kurierska firmą DHL dla klienta zarejestrowanego na terenie kraju,
– Przesyłka kurierska firmą DHL – 13,99 zł,
– Przesyłka kurierska firmą DHL- 16,99 zł (płatność przy odbiorze),
– Przesyłka kurierska InPost – 15,00 zł,
– Przesyłka kurierska InPost – 17,00 zł (płatność przy odbiorze),
– Odbiór osobisty w butikach stacjonarnych- 0zł.

Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem sklepu?

Regulamin sklepu online jest dostępny TUTAJ

Niestety zamówiony produkt mi nie odpowiada. Jak mogę dokonać zwrotu?

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny zwrotu. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ

Czy mogę dokonać reklamacji zamówionego produktu?

Oczywiście, możesz skorzystać ze swojego prawa do reklamowania produktu, który nie spełnił Twoich oczekiwań jakościowych.
Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w czasie do 14 dni od daty otrzymania Twojej wysyłki. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ